Posted by : Ailin luni, 28 iulie 2014

Înșirăm amintiri zi de zi pe firul vieții la fel cum înșirăm mărgelele pe ață. Dar ce ne minunează cel mai mult este faptul că pe zi ce trece devine tot mai valoros și din ce în ce mai neprețuit. Fiecare mărgică e ca o mașină a timpului, e ca și cum am călători în timp când dorim.

Ne amintim cu drag chiar și de situațiile jenante în care poate am plâns, poate am fost furioși, poate am urât din toată inima, am iubit, am râs și toate astea doar pentru că sunt amintiri în care noi ne regăsim. Amintirile sunt singurele lucruri care le avem la îndemână tot timpul, pe care le putem accesa când vrem noi, care ne pot aduce zâmbete sincere fără ... să plătim pe cine știe unde vreo taxă. Un alt lucru minunat este că nu ni le poate fura nimeni, nu ne poate obliga nimeni să le ștergem, să le aruncăm, sunt pur și simplu ... ale noastre. Ele nu pleacă niciodată, nu ne părăsesc, nu uită de noi ci rămân o viață întreagă alături de noi deci ar trebui să ne facem cât mai multe, să fim bogați în zâmbetele și lacrimile amintirilor. Nu avem cum să le pierdem, să le uitam pe undeva, deci să avem grija cum, unde și cu cine le facem pentru că după fiecare aventură, fiecare suferință, fiecare iubire, prietenie... rămân doar ele, amintirile (pentru că doar ele ne dau cele mai bune sfaturi, sunt adevărate lecții care întrec orice manual sau profesor din lume)
Gândește-te că acum poți schimba o lacrimă cu un chicot sau viceversa, dar amintirea rămâne pe veci neschimbată, rămâne doar o amintire... căci într-un final, viața rămâne cea mai frumoasă amintire.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

- Copyright © Idei Trasnite -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -