Posted by : Ailin duminică, 8 iunie 2014

Bărbatul e capul, dar femeia e gâtul și gâtul mișcă capul după cum vrea el. Indiferent de asta, oare de ce iubesc bărbații femeile? Din perspectiva bărbaților care spun așa : o iubesc pentru că se trezește dimineața cu 2 ore înaintea mea doar să se aranjeze, să își pună castraveți pe ochi și să se gândească cu ce să se îmbrace. O iubesc pentru că se uită de două ori la același film pentru că nu îl înțelege din prima. Se supără pe mine că i se pare că în unele momente sunt indiferent.
Poartă tocuri o zi întreagă iar seara se plânge că o dor picioarele dar a doua zi e iar la înălțime. O iubesc dimineața când îmi spune să nu mă uit la ea că e urâtă când atunci e cea mai frumoasă ciufulită. O iubesc când arde mâncarea și indiferent de cât distruge bucătăria nu se dă bătută .O iubesc când plânge la filmele romantice, când țipă la mine că am intrat iar încălțat în casă, când se supără pe mine că am speriat-o când era concentrată. O iubesc când se plânge că e grasă când de fapt pentru mine e perfectă. O iubesc pentru că mă face să râd când sunt supărat din diverse motive .O iubesc când se preface supărată pe mine și inabordabilă când încerc să o consolez. O iubesc când încearcă să mă tachineze și reușește . O iubesc pentru că mă iubește. Câtă influență are asupra mea și câtă influență am asupra ei. Cam asta e tot ce am cules de prin conversațiile băieților și drept să vă spun mă bucur că dragostea adevărată există și nu ține de un trup perfect, un păr minunat și o față fără cusur !

{ 1 comentarii... read them below or add one }

Popular Post

- Copyright © Idei Trasnite -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -